International Business

Preț: 1086,00 lei
Disponibilitate: în stoc (vezi secțiunea "Despre livrare")
ISBN: 9780077163587
Editura:
Anul publicării: 2013
Ediția: 9
Pagini: 800

DESCRIERE

Market-defining since it was first introduced, International Business 9e by Charles W. L. Hill, continues to set the standard for international business textbooks. In writing the book, Charles Hill draws on his experience in teaching, writing, and global consulting to create the most thorough, up-to-date, and thought-provoking text on the market. Many issues in international business are complex, so, the text explores the pros and cons of economic theories, government policies, business strategies, organizational structures, etc. Hill’s: International Business is known for its strong emphasis on strategy and for maintaining a tightly integrated flow between chapters. Hill’s book is practical in nature and focuses on the managerial implications of each topic on the actual practice of international business. The author’s passion and enthusiasm for the international business arena is apparent on every page as he strives to make important theories interesting, informative, and accessible to all students.

Part One Introduction and Overview
Chapter 1 Globalization
Case: The Globalization of Health Care

Part Two Country Differences
Chapter 2 National Differences in Political Economy
Chapter 3 Political Economy and Economic Development
Chapter 4 Differences in Culture
Chapter 5 Ethics in International Business
Cases: Siemens Bribery Scandal, Walmart’s Foreign Expansion, Nike: The Sweatshop Debate, Etch-A-Sketch Ethics, India’s Transformation

Part Three The Global Trade and Investment Environment
Chapter 6 International Trade Theory
Chapter 7 The Political Economy of International Trade
Chapter 8 Foreign Direct Investment
Chapter 9 Regional Economic Integration
Cases: Logitech, The Ecuadorean Rose Industry, The European Energy Market, Global Food Prices

Part Four The Global Monetary System
Chapter 10 The Foreign Exchange Market
Chapter 11 The International Monetary System
Chapter 12 The Global Capital Market
Cases: Hyundai and Kia, Anatomy of a Currency Crisis,Russian Ruble Crisis and Its Aftermath

Part Five The Strategy and Structure of International Business
Chapter 13 The Strategy of International Business
Chapter 14 The Organization of International Business
Chapter 15 Entry Strategy and Strategic Alliances
Cases: Coca-Cola, Diebold, JCB in India, IKEA

Part Six Business Operations
Chapter 16 Exporting, Importing, and Countertrade
Chapter 17 Production, Outsourcing, and Logistics
Chapter 18 Global Marketing and R&D
Chapter 19 Global Human Resource Management
Chapter 20 Accounting and Finance in the InternationalBusiness
Cases: Building the Boeing 787, Adopting International Accounting Standards, Li & Fung

Charles W. L. Hill
Charles Hill received his Ph.D. in industrial organization economics from the University of Manchester’s Institute of Science and Technology. He has received numerous awards for teaching excellence in both the undergraduate, MBA, and executive MBA programs at the University of Washington.

Deoarece a fost introdus pentru prima data de definire a pieței , Afaceri Internaționale 9e de Charles WL Hill , continuă să stabilească standardul de manuale de afaceri internaționale . În scrierea cărții , Charles Hill se bazează pe experiența sa în procesul de predare , scris , și de consultanță la nivel mondial pentru a crea cel mai aprofundată , până - la - data , și de gândit text de pe piață . Multe probleme în afaceri internaționale sunt complexe , astfel , textul explorează argumentele pro și contra de teorii economice , politicile guvernamentale , strategii de afaceri , structuri organizatorice , etc lui Hill : International Business este cunoscut pentru accentul puternic pe strategie și pentru menținerea unui integrat bine flux între capitole . Cartea Hill este practic în natură și se concentrează pe implicațiile manageriale ale fiecărui subiect pe practicile actuale de afaceri internaționale . Pasiune și entuziasm pentru arena de afaceri internaționale a autorului se poate observa pe fiecare pagină ca el se străduiește să facă teorii importante interesant , informativ , și accesibile tuturor elevilor .

Partea întâi Introducere și prezentare generală
Capitolul 1 Globalizarea
Cauza : Globalizarea de Sănătate

Partea a doua Diferențele de țară
Capitolul 2 Diferențele naționale în economie politică
Capitolul 3 Economia politică și Dezvoltare Economică
Capitolul 4 diferențele de cultură
Capitolul 5 Etica în Afaceri Internaționale
Cazuri : Siemens mită Scandal , de expansiune de Externe Walmart , Nike :Sweatshop Dezbatere , Etch - A - Sketch etică , transformare India

Partea a treia Global comerțului și a investițiilor de mediu
Capitolul 6 Teoria comerțului internațional
Capitolul 7 Economia politică a comerțului internațional
Capitolul 8 Investiții străine directe
Capitolul 9 de integrare economică regională
Cazuri : Logitech ,Ecuador Rose industrie, piața europeană a energiei , globale a prețurilor la alimente

Partea a patra Sistemul Monetar Global
Capitolul 10 Piața valutară
Capitolul 11 Sistemul Monetar Internațional
Capitolul 12Global Capital Market
Cazuri : Hyundai si Kia , Anatomia unei crize valutare , Criza rubla rusească și urmările sale

Partea a cincea Strategia și structura de Afaceri Internaționale
Capitolul 13 Strategia de Afaceri Internaționale
Capitolul 14 Organizația de Afaceri Internaționale
Capitolul 15 Strategia de intrare si aliante strategice
Cazuri : Coca - Cola , Diebold , JCB , în India , IKEA

Partea a șasea Business Operations
Capitolul 16 Exportul , Importul , și contrapartida
Capitolul 17 Producția , Outsourcing , și Logistică
Capitolul 18 Global Marketing și R & D
Capitolul 19 Global Management Resurse Umane
Capitolul 20 Contabilitate și Finanțe în InternationalBusiness
Cazuri : Construirea Boeing 787 , adoptarea standardelor internaționale de contabilitate , Li & Fung

Charles W. L. Hill
Charles Hill a primit titlul de doctor în economie organizare industriale de la Universitatea din Institutul de Stiinta si Tehnologie Manchesterâ € ™ s . El a primit numeroase premii pentru excelență în predare , atât de licență , MBA si programe de Executive MBA de la Universitatea din Washington .

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie

Titluri de același autor

Created in 0.0333 sec