Ten Principles Behind Great Customer Experiences

Preț: 133,50 lei
Disponibilitate: la comandă
ISBN: 9780273775089
Anul publicării: 2013
Pagini: 240

DESCRIERE

Create a great customer experience whoever you are.

Customers are powerful. They have a loud voice, a wealth of choice and their expectations are higher than ever.

This book covers ten principles you can use to make real world improvements to your customers’ experiences, whatever your business does and whoever you are.

For managers, leaders and those starting a new business, the book shows that making improvements customers will appreciate doesn’t need to be complicated or cost a fortune.

About the author

Preface

Acknowledgements

Introduction

Why the customer experience matters
Why customer experiences aren’t improving
The ten principles behind great customer experiences
Great customer experiences strongly reflect the customer’s identity
Great customer experiences satisfy our higher objectives
Great customer experiences leave nothing to chance
Great customer experiences set and then meet expectations
Great customer experiences are effortless
Great customer experiences are stress free
Great customer experiences indulge the senses
Great customer experiences are socially engaging
Great customer experiences put the customer in control
Great customer experiences consider the emotions
Bringing it all together - The Apple customer experience
Final thoughts

Notes

References

Creați o experiență mare client oricine ai fi .

Clienții sunt puternice . Ei au un glas tare , o multitudine de alegere și așteptările lor sunt mai mari decât oricând .

Această carte cuprinde zece principii care le puteți folosi pentru a face imbunatatiri reale pentru experiența clienților dumneavoastră , indiferent de afacerea dvs. are și oricine ai fi .

Pentru manageri , lideri și celor care încep o nouă afacere , cartea arată că face clienții îmbunătățiri vor aprecia nu trebuie să fie complicat sau costa o avere .

Despre autor

prefață

Mulțumiri

introducere

De ce materie de Customer Experience
De ce experiența clienților nu se ameliorează
Cele zece principii stau marile experiențe clienților
Marile experiențe clienților reflecta puternic identitatea clientului
Marile experiențe clienților satisfac obiectivele noastre mai mari
Marile experiențe client nu lasă nimic la voia întâmplării
Marile experiențe client stabilit și apoi satisface așteptările
Experiențe mari clienți sunt efort
Experiențe mari clienți sunt lipsite de stres
Marile experiențe clienților răsfățați-vă simțurile
Marile experiențe clienților sunt angajarea social
Experiențe mari clientul pune clientul în controlul
Marile experiențe clienților să ia în considerare emoțiile
Aducerea pe toate împreună -Customer Experience mere
Considerații finale

notițe

Referințe

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0432 sec