Smart Data Pricing
Preț: 561,00 lei
Disponibilitate: în stoc (vezi secțiunea "Despre livrare")
ISBN: 9781118611661
Editura: Wiley
Anul publicării: 2014
Pagini: 536
DESCRIERE
As demand for data increases, Smart Data Pricing fills a market void in information on telecommunication economics. The book carefully addresses technical issues and workplace policies, system development and integration, research proposals, and business assessments. With both academic and industrial expertise from a variety of fields, Pricing is a practical and inclusive economics resource.
Table of Contents
FOREWORD xv
PREFACE xvi
CONTRIBUTORS xx
I SMART DATA PRICING IN TODAY’S ECOSYSTEM 1
1 Will Smart Pricing Finally Take Off? 3
Andrew Odlyzko
2 Customer Price Sensitivity to Broadband Service Speed: What Are the Implications for Public Policy? 35
Victor Glass, Stela Stefanova, and Ron Dibelka
3 Network Neutrality with Content Caching and Its Effect on Access Pricing 47
Fatih Kocak, George Kesidis, and Serge Fdida
II TECHNOLOGIES FOR SMART DATA PRICING 67
4 Pricing under Demand Flexibility and Predictability 69
Ozgur Dalkilic, John Tadrous, Atilla Eryilmaz, and Hesham El-Gamal
5 Dual Pricing Algorithms by Wireless Network Duality for Utility Maximization 97
Chee Wei Tan and Liang Zheng
6 Human Factors in Smart Data Pricing 127
Soumya Sen, Carlee Joe-Wong, Sangtae Ha, and Mung Chiang
III USAGE-BASED PRICING 167
7 Quantifying the Costs of Customers for Usage-Based Pricing 169
László Gyarmati, Rade Stanojevic, Michael Sirivianos, and Nikolaos Laoutaris
8 Usage-Based Pricing Differentiation for Communication Networks: Incomplete Information and Limited Pricing Choices 195
Shuqin Li and Jianwei Huang
9 Telecommunication Pricing: Smart Versus Dumb Pipes 241
Atanu Lahiri
IV CONTENT-BASED PRICING 267
10 Economic Models of Sponsored Content inWireless Networks with Uncertain Demand 269
Matthew Andrews, Ulas Ozen, Martin I. Reiman, and Qiong Wang
11 CDN Pricing and Investment Strategies under Competition 289
Yang Song, Lixin Gao, and Arun Venkataramani
12 Smart Pricing and Market Formation in Hybrid Networks 321
Aris M. Ouksel, Doug Lundquist, and Sid Bhattacharyya
13 To Tax or To Subsidize: The Economics of User-Generated Content Platforms 341
Shaolei Ren and Mihaela van der Schaar
V MANAGING CONTENT DELIVERY 363
14 Spare Capacity Monetization by Opportunistic Content Scheduling 365
Bell Labs and Alcatel-Lucent
15 Asynchronous Content Delivery and Pricing in Cellular Data Networks 391
Vijay Gabale, Umamaheswari Devi, Ravi Kokku, and Shivkumar Kalyanraman
16 Mechanisms for Quota Aware Video Adaptation 415
Jiasi Chen, Amitabha Ghosh, and Mung Chiang
17 The Role of Multicast in Congestion Alleviation 441
Alan D. Young
VI PRICING IN THE CLOUD 453
18 Smart Pricing of Cloud Resources 455
Yu Xiang and Tian Lan
19 Allocating and Pricing Data Center Resources with Power-Aware Combinatorial Auctions 477
Benjamin Lubin and David C. Parkes
INDEX 501
Deoarece cererea de date crește, pret inteligentă a datelor umple un gol de piață în informații cu privire la economie de telecomunicații. Cartea se adreseaza cu atenție problemelor tehnice și de politicile de la locul de muncă, de dezvoltare a sistemului și de integrare, propuneri de cercetare, și evaluări de afaceri. Cu atât expertiza academică și industrială dintr-o varietate de domenii, pret este o resursă practic și inclusiv economie.
Cuprins
xv PREFAȚĂ
PREFAȚĂ xvi
contribuabili xx
Am SMART PRETURI DE DATE în ecosistemul ASTĂZI 1
1 va Tarifarea inteligentă cele din urmă la decolare? 3
Andrew Odlyzko
2 Clientul Pret Sensibilitate la servicii de bandă largă de viteză: Care sunt implicațiile pentru Politici Publice? 35
Victor Glass, Stela Stefanova, și Ron Dibelka
3 Rețeaua Neutralitatea cu conținut Caching și efectele sale asupra Acces pret 47
Fatih Kocak, George Kesidis, și Serge Fdida
II TEHNOLOGII PENTRU SMART datele de tarifare 67
4 pret sub Flexibilitate cerere și Predictibilitatea 69
Ozgur Dalkılıç, John Tadrous, Atilla Eryilmaz, și Hesham El-Gamal
5 Algoritmi duble de prețuri de rețea wireless Dualitate pentru Utility Maximizarea 97
Chee Wei Liang Tan și Zheng
6 Factorii umani în inteligent de date pret 127
Soumya Sen, Carlee Joe-Wong, Sangtae Ha, și Mung Chiang
III PE BAZĂ DE UTILIZARE PRETURI 167
7 cuantificarea costurilor de clienți pentru baza-Utilizare pret 169
László Gyarmati, Rade Stanojevic, Michael Sirivianos, și Nikolaos Laoutaris
8 Pe-Utilizare Tarifarea Diferențierea pentru rețele de comunicații: informații incomplete și Choices prețuri Limited 195
Shuqin Li și Jianwei Huang
Preturi 9 telecomunicație: Tevi inteligente Versus Dumb 241
Atanu Lahiri
IV conținut bazat pe PRETURI 267
10 Modele economice de conținut sponsorizate Networks inWireless cu cerere incert 269
Matthew Andrews, Ulas Ozen, Martin I. Reiman, și Qiong Wang
11 CDN Prețuri și investiții Strategii în condiții de concurență 289
Yang Song, Lixin Gao, și Arun Venkataramani
12 Tarifarea inteligentă și Formarea pieței în rețele hibride 321
Aris M. Ouksel, Doug Lundquist, și Sid Bhattacharyya
13 de a impozita sau să subvenționeze: Economia conținut generat de utilizatori platforme 341
Shaolei Ren și Mihaela van der Schaar
V gestionarea conținutului LIVRARE 363
14 de rezervă Monetizarea Capacitate de conținut oportuniste Programarea 365
Bell Labs și Alcatel-Lucent
15 asincron de livrare de conținut și Prețuri în celulare rețele de date 391
Vijay Gabale, Umamaheswari Devi, Ravi Kokku, și Shivkumar Kalyanraman
16 Mecanisme pentru Cota Conștient Video adaptare 415
Jiasi Chen, Amitabha Ghosh, și Mung Chiang
17 Rolul de multicast în congestiei Combaterea 441
Alan D. Young
VI TARIFE în nor 453
18 Tarifarea inteligentă a resurselor Cloud 455
Yu Xiang și Tian Lan
19 Alocarea și prețuri Data Center Resurse cu Power-Aware combinatoriale Licitații 477
Benjamin Lubin și David C. Parkes
INDEX 501
Table of Contents
FOREWORD xv
PREFACE xvi
CONTRIBUTORS xx
I SMART DATA PRICING IN TODAY’S ECOSYSTEM 1
1 Will Smart Pricing Finally Take Off? 3
Andrew Odlyzko
2 Customer Price Sensitivity to Broadband Service Speed: What Are the Implications for Public Policy? 35
Victor Glass, Stela Stefanova, and Ron Dibelka
3 Network Neutrality with Content Caching and Its Effect on Access Pricing 47
Fatih Kocak, George Kesidis, and Serge Fdida
II TECHNOLOGIES FOR SMART DATA PRICING 67
4 Pricing under Demand Flexibility and Predictability 69
Ozgur Dalkilic, John Tadrous, Atilla Eryilmaz, and Hesham El-Gamal
5 Dual Pricing Algorithms by Wireless Network Duality for Utility Maximization 97
Chee Wei Tan and Liang Zheng
6 Human Factors in Smart Data Pricing 127
Soumya Sen, Carlee Joe-Wong, Sangtae Ha, and Mung Chiang
III USAGE-BASED PRICING 167
7 Quantifying the Costs of Customers for Usage-Based Pricing 169
László Gyarmati, Rade Stanojevic, Michael Sirivianos, and Nikolaos Laoutaris
8 Usage-Based Pricing Differentiation for Communication Networks: Incomplete Information and Limited Pricing Choices 195
Shuqin Li and Jianwei Huang
9 Telecommunication Pricing: Smart Versus Dumb Pipes 241
Atanu Lahiri
IV CONTENT-BASED PRICING 267
10 Economic Models of Sponsored Content inWireless Networks with Uncertain Demand 269
Matthew Andrews, Ulas Ozen, Martin I. Reiman, and Qiong Wang
11 CDN Pricing and Investment Strategies under Competition 289
Yang Song, Lixin Gao, and Arun Venkataramani
12 Smart Pricing and Market Formation in Hybrid Networks 321
Aris M. Ouksel, Doug Lundquist, and Sid Bhattacharyya
13 To Tax or To Subsidize: The Economics of User-Generated Content Platforms 341
Shaolei Ren and Mihaela van der Schaar
V MANAGING CONTENT DELIVERY 363
14 Spare Capacity Monetization by Opportunistic Content Scheduling 365
Bell Labs and Alcatel-Lucent
15 Asynchronous Content Delivery and Pricing in Cellular Data Networks 391
Vijay Gabale, Umamaheswari Devi, Ravi Kokku, and Shivkumar Kalyanraman
16 Mechanisms for Quota Aware Video Adaptation 415
Jiasi Chen, Amitabha Ghosh, and Mung Chiang
17 The Role of Multicast in Congestion Alleviation 441
Alan D. Young
VI PRICING IN THE CLOUD 453
18 Smart Pricing of Cloud Resources 455
Yu Xiang and Tian Lan
19 Allocating and Pricing Data Center Resources with Power-Aware Combinatorial Auctions 477
Benjamin Lubin and David C. Parkes
INDEX 501
Deoarece cererea de date crește, pret inteligentă a datelor umple un gol de piață în informații cu privire la economie de telecomunicații. Cartea se adreseaza cu atenție problemelor tehnice și de politicile de la locul de muncă, de dezvoltare a sistemului și de integrare, propuneri de cercetare, și evaluări de afaceri. Cu atât expertiza academică și industrială dintr-o varietate de domenii, pret este o resursă practic și inclusiv economie.
Cuprins
xv PREFAȚĂ
PREFAȚĂ xvi
contribuabili xx
Am SMART PRETURI DE DATE în ecosistemul ASTĂZI 1
1 va Tarifarea inteligentă cele din urmă la decolare? 3
Andrew Odlyzko
2 Clientul Pret Sensibilitate la servicii de bandă largă de viteză: Care sunt implicațiile pentru Politici Publice? 35
Victor Glass, Stela Stefanova, și Ron Dibelka
3 Rețeaua Neutralitatea cu conținut Caching și efectele sale asupra Acces pret 47
Fatih Kocak, George Kesidis, și Serge Fdida
II TEHNOLOGII PENTRU SMART datele de tarifare 67
4 pret sub Flexibilitate cerere și Predictibilitatea 69
Ozgur Dalkılıç, John Tadrous, Atilla Eryilmaz, și Hesham El-Gamal
5 Algoritmi duble de prețuri de rețea wireless Dualitate pentru Utility Maximizarea 97
Chee Wei Liang Tan și Zheng
6 Factorii umani în inteligent de date pret 127
Soumya Sen, Carlee Joe-Wong, Sangtae Ha, și Mung Chiang
III PE BAZĂ DE UTILIZARE PRETURI 167
7 cuantificarea costurilor de clienți pentru baza-Utilizare pret 169
László Gyarmati, Rade Stanojevic, Michael Sirivianos, și Nikolaos Laoutaris
8 Pe-Utilizare Tarifarea Diferențierea pentru rețele de comunicații: informații incomplete și Choices prețuri Limited 195
Shuqin Li și Jianwei Huang
Preturi 9 telecomunicație: Tevi inteligente Versus Dumb 241
Atanu Lahiri
IV conținut bazat pe PRETURI 267
10 Modele economice de conținut sponsorizate Networks inWireless cu cerere incert 269
Matthew Andrews, Ulas Ozen, Martin I. Reiman, și Qiong Wang
11 CDN Prețuri și investiții Strategii în condiții de concurență 289
Yang Song, Lixin Gao, și Arun Venkataramani
12 Tarifarea inteligentă și Formarea pieței în rețele hibride 321
Aris M. Ouksel, Doug Lundquist, și Sid Bhattacharyya
13 de a impozita sau să subvenționeze: Economia conținut generat de utilizatori platforme 341
Shaolei Ren și Mihaela van der Schaar
V gestionarea conținutului LIVRARE 363
14 de rezervă Monetizarea Capacitate de conținut oportuniste Programarea 365
Bell Labs și Alcatel-Lucent
15 asincron de livrare de conținut și Prețuri în celulare rețele de date 391
Vijay Gabale, Umamaheswari Devi, Ravi Kokku, și Shivkumar Kalyanraman
16 Mecanisme pentru Cota Conștient Video adaptare 415
Jiasi Chen, Amitabha Ghosh, și Mung Chiang
17 Rolul de multicast în congestiei Combaterea 441
Alan D. Young
VI TARIFE în nor 453
18 Tarifarea inteligentă a resurselor Cloud 455
Yu Xiang și Tian Lan
19 Alocarea și prețuri Data Center Resurse cu Power-Aware combinatoriale Licitații 477
Benjamin Lubin și David C. Parkes
INDEX 501
Accesul clienţilor
-Top 10
-Cărţi noi
-- 344,25 leiPRP: 382,50 lei
- 1505,52 leiPRP: 1672,80 lei
- 546,21 leiPRP: 606,90 lei
Promoţii
-- 29,25 leiPRP: 45,00 lei
- 29,25 leiPRP: 45,00 lei
- 344,25 leiPRP: 382,50 lei
RECENZII