Political Marketing: Principles and Applications
Preț: 150,00 lei
Disponibilitate: la comandă (vezi secțiunea "Despre livrare")
Autor: Jennifer Lees-Marshment
ISBN: 9780415632072
Editura: Routledge
Anul publicării: 2014
Ediția: 2
Pagini: 274
DESCRIERE
Substantially revised throughout, Political Marketing second edition continues to offer students the most comprehensive introduction to this rapidly growing field. It provides an accessible but in-depth guide to what political marketing is and how it is used in practice, and encourages reflection on how it should be used in the future. Features and benefits of the second edition: New chapters on political branding and delivery marketing; Expanded discussion of political public relations, crisis management, marketing in the lower levels of government and volunteer-friendly organizations; Examination of the new research on emerging practices in the field, such as interactive and responsive leadership communication, mobile marketing, co-creation market research, experimental and analytic marketing, celebrity marketing and integrated marketing communications; and Extensive pedagogical features, including 21 detailed case studies from around the world, practitioner profiles, best practice guides, class discussion points, an online resource site and both applied and traditional assessment questions Written by a leading expert in the field, this textbook is essential reading for all students of political marketing, parties and elections and comparative politics. This book is supported by an online resource site, www. political-marketing. org/, which is annually updated with new academic literature, audiovisual links and websites that provide further reading and links to clips for use in teaching political marketing. 1. Introduction to Political Marketing 2. Political Strategy 3. Political Market Research 4. Political Branding 5. Internal Political Marketing 6. Static Political Marketing Communication 7. Relational and Interactive Political Marketing Communication 8. Political Delivery Marketing 9. Political Marketing and Democracy Jennifer Lees-Marshment (Auckland University) is an international expert in political marketing. She is an author/editor of 11 books, including Global Political Marketing (Routledge, 2010), The Political Marketing Game (Palgrave Macmillan, 2011), Political Marketing in Canada (UBC, 2012) and The Routledge Handbook of Political Marketing (2012) and Political Marketing in the US (Routledge 2014). Her research interests include political marketing, consultation, leadership and governance. Substanțial revizuit de-a lungul, de marketing politic a doua ediție continuă să ofere studenților introducerea cea mai cuprinzătoare a acestui domeniu în creștere rapidă. Acesta oferă un ghid accesibil, dar în profunzime a ceea ce este de marketing politic și modul în care aceasta este utilizată în practică, și încurajează o reflecție asupra cum ar trebui să fie utilizate în viitor. Caracteristici și beneficii de -a doua ediții: Noi capitole despre branding politic și de livrare de marketing ; Discuție extinsă a relațiilor politice publice, de gestionare a crizelor, de introducere pe piață în nivelurile inferioare ale organizațiilor guvernamentale și voluntari prietenos ; Examinarea noi de cercetare privind practicile emergente din domeniu, cum ar fi comunicarea interactivă și receptiv conducere, mobile marketing, cercetare de piata co-creație, de marketing experimental și analitic, celebritate de marketing și de comunicare integrate de marketing ; și Caracteristici pedagogice extinse, incluzând 21 de studii detaliate de caz din intreaga lume, profile medic, ghiduri de bune practici, puncte de discuție cu clasa, un site de resurse on-line și atât aplicată și întrebări tradiționale de evaluare Scris de un expert de lider în domeniu, această carte este o lectură esențială pentru toți studenții de marketing politic, partide și alegeri și politică comparative. Această carte este sprijinit de un site de resurse on-line, www. political-marketing. org/, care este actualizat anual cu noua literatura de specialitate, link-uri audiovizuale și site-uri web care oferă lecturi suplimentare și link-uri către clipuri pentru utilizarea în procesul de predare de marketing politic. Politică de cercetare 1. Introducere în marketing politic 2 Strategia politică. 3. Market 4. Branding politic 5. Marketing politic intern 6. Static comunicare de marketing politic 7. Relațională și Interactive Marketing politic Comunicare 8. Livrare politic Marketing 9. Marketing Politic și Democrație Jennifer Lees - Marshment ( Universitatea din Auckland ) este un expert international in marketing politic. Ea este un autor / editor a 11 cărți, inclusiv Global Marketing Politic ( Routledge, 2010), The Game Marketing Politic ( Palgrave Macmillan, 2011), Marketing politic în Canada ( UBC, 2012) șiRoutledge Manualul de marketing politic (2012 ) și marketing politic in SUA ( Routledge 2014). Interesele sale de cercetare includ de marketing politic, consultare, conducere și guvernare.
Accesul clienţilor
-Top 10
-Cărţi noi
-- 344,25 leiPRP: 382,50 lei
- 1505,52 leiPRP: 1672,80 lei
- 546,21 leiPRP: 606,90 lei
Promoţii
-- 280,00 leiPRP: 350,00 lei
- 29,25 leiPRP: 45,00 lei
- 29,25 leiPRP: 45,00 lei
RECENZII