Marketing Communications: A European Perspective

Preț: 547,35 lei
Disponibilitate: la comandă
ISBN: 9780273773221
Anul publicării: 2014
Ediția: 5
Pagini: 640

DESCRIERE

Marketing Communications: A European Perspective provides an extensive overview of the key concepts, techniques and applications of marketing communications within a European context.

The book covers all elements of the communications mix, including advertising, public relations, sponsorship, sales promotion, direct marketing, point-of-purchase communications, exhibitions, and personal selling. It also offers up-to-date coverage of e-communication, including e-marketing, mobile marketing, interactive television and relationship marketing.

Building on the success of the third edition, the fourth edition comes fully updated with brand new material on a diverse range of products and brands such as Coke Zero, Twitter and Wii Fit, as well as coverage of topical issues such as the Barack Obama campaign and the EU anti-smoking campaign.

The fifth edition of Marketing Communications: A European Perspective has been fully updated to include:

A brand new chapter examining ethical issues in marketing communications
Brand new end-of-chapter cases on international companies and organisations such as Mars, UNICEF, Carrefour and many more
Video case material linking key marketing communication theory with the practical issues faced by marketing professionals in a variety of companies
The book is suitable for both undergraduate and postgraduate students of marketing communications

Chapter 1 - Integrated communications
Chapter 2 - Branding
Chapter 3 - How marketing communications work
Chapter 4 - Target groups
Chapter 5 - Objectives
Chapter 6 - Budgets
Chapter 7 - Advertising
Chapter 8 - Media Planning
Chapter 9 - Advertising Research
Chapter 10 - Public Relations
Chapter 11 - Sponsorship
Chapter 12 - Brand Activation
Chapter 13 - Direct Marketing
Chapter 14 - Exhibitions and trade fairs
Chapter 15 - E-communication

Chapter 16 - Ethical Issues in Marketing Communications


Extensive overview of key concepts written in a clear concise style
Written from a European perspective with instantly recognisable case studies
Strong on marketing with new media
End-of-chapter cases on international companies and organisations
Video case material linking key marketing communication theory with the practical issues faced by marketing professionals in a variety of companies

Marketing Communications : o perspectivă europeană oferă o vedere de ansamblu a conceptelor cheie , tehnici și aplicații de comunicare de marketing într -un context european .

Cartea acoperă toate elementele mixului de comunicare , inclusiv publicitate , relații publice , sponsorizare , de promovare a vânzărilor , de marketing direct , comunicare punct - de - cumpărare , expoziții , și de vânzare cu caracter personal . Acesta oferă , de asemenea, o acoperire de până - la - data de e - comunicare , inclusiv e-marketing , mobile marketing , interactive de televiziune și relația de marketing .

Bazându-se pe succesul de -a treia ediție , a patra ediție este complet actualizat cu un material nou brand pe o gamă diversă de produse si marci , cum ar fi Coca-Cola Zero , Twitter și Wii Fit , precum și acoperirea de teme de actualitate , cum ar fi campania lui Barack Obama și campania anti - fumat UE .

A cincea editie a Marketing Communications : o perspectivă europeană, a fost actualizat în totalitate pentru a include :

Un capitol nou brand examinarea problemelor etice în comunicarea de marketing
Brand de cazuri noi de sfârșit de capitol la companii și organizații internaționale , cum ar fi Marte , UNICEF , Carrefour si multe altele
Materialul caz Video leagă teoria cheie de comunicare de marketing cu problemele practice cu care se confruntă profesioniștii de marketing într-o varietate de companii
Cartea este potrivit pentru studenți , atât universitare și postuniversitare de comunicare de marketing

Capitolul 1 - comunicații integrate
Capitolul 2 - Branding
Capitolul 3 - Cum funcționează comunicarea de marketing
Capitolul 4 - Grupurile țintă
Capitolul 5 - Obiective
Capitolul 6 - bugete
Capitolul 7 - Publicitate
Capitolul 8 - media planning
Capitolul 9 - cercetare de Publicitate
Capitolul 10 - Relații Publice
Capitolul 11 - Sponsorizare
Capitolul 12 - activare de brand
Capitolul 13 - Marketing Direct
Capitolul 14 - expoziții și târguri
Capitolul 15 - E - comunicare

Capitolul 16 - Aspecte etice în Marketing Communications


Vedere de ansamblu a conceptelor cheie, scrise într -un stil concis clar
Scris dintr-o perspectivă europeană , cu studii de caz de recunoscut
Puternic pe piață cu noile media
Cazuri - de - capitol final cu privire la companii și organizații internaționale
Materialul caz Video leagă teoria cheie de comunicare de marketing cu problemele practice cu care se confruntă profesioniștii de marketing într-o varietate de companii

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0370 sec