Web Marketing That Works: Confessions from the Marketing Trenches
Preț: 105,00 lei
Disponibilitate: în stoc (vezi secțiunea "Despre livrare")
Autor: Adam Franklin, Toby Jenkins
ISBN: 9780730309277
Editura: Wiley
Anul publicării: 2014
Pagini: 264
DESCRIERE
Practical tips on using the web to boost your business, no matter what business you're in
Everyone in business knows they need to embrace the web, but not everyone knows how to do it or where to start. No matter what industry you're in, the web offers efficiencies and solutions for sales, marketing and customer service, and many other business functions. For businesspeople, small business owners, and marketers, Web Marketing That Works offers proven tactics, road-tested by the authors, and easy-to-use templates for boosting your Google search rankings, using social media to build relationships, developing an effective online marketing strategy, mastering the art of inbound marketing, and much more.
Features insider advice and proven tactics for small business owners and marketers who want to tap into the power of the web
Covers web strategy, execution, content marketing, and social media
Includes 33 free, downloadable templates
Written by the founders of Bluewire Media, one of Australia's top web marketing firms
Every business, large or small, can benefit from the web. If you're not already using the web to boost your business, you're falling behind the competition. Web Marketing That Works shows you how to get ahead—starting right now.
Table of Contents
Foreword by David Meerman Scott
About the authors
Acknowledgements
First and foremost: our story and why you need this book
Part I: How it all works
1 Your web universe: content, web and inbound marketing
Part II: Strategy
2 Web strategy: defining your buyer personas
3 Flagship content: the cornerstone of your web marketing
4 Content marketing: know, like and trust
Part III: Building home base and implementation
5 Web marketing metrics and reporting ROI
6 Building your own website
7 Landing pages: design, psychology and leads
Part IV: Content creation
8 Email marketing: the ultimate tool for web marketers
9 From blogging to content marketing: attracting leads, not just readers
10 Video, audio and image publishing: YouTube, webinars, infographics and podcasts
11 Publishing content and finding your editorial rhythm
Part V: Getting found
12 Search and keywords: search engine optimisation
13 PR on the web: influencer outreach
14 The secret to online is offline: events and speaking
15 How to sell online while keeping your integrity
Part VI: Social media
16 Understanding social media: policy and practice
17 LinkedIn: the essential social network for business
18 Facebook: a gold mine for marketers
19 Twitter: a communication revolution
Part VII: The future
20 The road ahead
Appendix
Index
Sfaturi practice cu privire la utilizarea web pentru a impulsiona afacerea dvs. , indiferent de ceea ce afaceri ai în
Toată lumea în afaceri știe de care au nevoie pentru a îmbrățișa pe web , dar nu toată lumea știe cum să o facă sau unde să încep . Indiferent de ceea ce esti in industrie , pe web oferă eficiență și soluții pentru vânzări, marketing și servicii pentru clienți , precum și multe alte funcții de afaceri . Pentru oamenii de afaceri , proprietarii de afaceri mici , și de marketing , Web Marketing care functioneaza oferte tactici dovedit , road- testate de către autori , și șabloane ușor de utilizat pentru a stimula Topul dvs. de căutare Google , cu ajutorul social media pentru a construi relații , în curs de dezvoltare un on-line eficient strategie de marketing , stăpânirea artei de marketing inbound , și mult mai mult .
Consiliere caracteristici ale informațiilor confidențiale și tactici dovedit pentru proprietarii de afaceri mici și de marketing care doresc să atingeți în puterea de web
Acoperă strategie web , execuție , conținut de marketing , sociale și mass-media
Include 33 , template-uri pot fi descărcate gratuit
Scris de fondatorii Bluewire Media , una dintre primele firme de web marketing Australia
Fiecare de afaceri, mari sau mici , pot beneficia de pe web . Dacă nu sunteți deja folosind web-ul pentru a impulsiona afacerea dvs. , sunteți care se încadrează în spatele competiției . Web Marketing Asta Works vă arată cum să obțineți înainte începând de - acum .
Cuprins
Cuvânt înainte de David Meerman Scott
Despre autori
Mulțumiri
În primul rând : povestea noastră și de ce aveți nevoie de această carte
Partea I : cum funcționează
1 Universul vostru web : conținut , web și de marketing de intrare
Partea a II-a: Strategia
2 Strategia de Web : definirea personas de cumpărător
3 conținut emblematică : piatra de temelie a dvs. de marketing web
4 Conținut de marketing : știu , ca și de încredere
Partea a III-a: Construirea bază de acasă și de punere în aplicare
5 metrici de marketing web și de raportare ROI
6 Construirea site-ul dvs.
7 pagini de destinație : proiectare , psihologie și conduce
Partea IV : Crearea de conținut
8 E-mail marketing : un instrument de bază pentru web marketing
9 De la blogging-ul de marketing conținut : atragerea de clienți potențiali , nu doar cititori
Publicare 10 video , audio și de imagine : YouTube , webinarii , infografica și podcast-uri
11 conținut Publishing și de a găsi ritmul editorial
Partea V : Noțiuni de bază găsite
12 de căutare și cuvintele cheie : optimizare pentru motoarele de căutare
13 PR pe web : outreach influentator
14 Secretul de a on-line este deconectat : evenimente și vorbind
15 Cum de a vinde online, păstrând în același timp integritatea
Partea VI: Social media
16 Înțelegerea sociale mass-media : politicilor și practicilor
17 LinkedIn : rețeaua socială esențială pentru mediul de afaceri
18 Facebook : o mina de aur pentru marketing
19 Twitter : o revoluție de comunicare
Partea VII : Viitorul
20 Drumul
apendice
index
Everyone in business knows they need to embrace the web, but not everyone knows how to do it or where to start. No matter what industry you're in, the web offers efficiencies and solutions for sales, marketing and customer service, and many other business functions. For businesspeople, small business owners, and marketers, Web Marketing That Works offers proven tactics, road-tested by the authors, and easy-to-use templates for boosting your Google search rankings, using social media to build relationships, developing an effective online marketing strategy, mastering the art of inbound marketing, and much more.
Features insider advice and proven tactics for small business owners and marketers who want to tap into the power of the web
Covers web strategy, execution, content marketing, and social media
Includes 33 free, downloadable templates
Written by the founders of Bluewire Media, one of Australia's top web marketing firms
Every business, large or small, can benefit from the web. If you're not already using the web to boost your business, you're falling behind the competition. Web Marketing That Works shows you how to get ahead—starting right now.
Table of Contents
Foreword by David Meerman Scott
About the authors
Acknowledgements
First and foremost: our story and why you need this book
Part I: How it all works
1 Your web universe: content, web and inbound marketing
Part II: Strategy
2 Web strategy: defining your buyer personas
3 Flagship content: the cornerstone of your web marketing
4 Content marketing: know, like and trust
Part III: Building home base and implementation
5 Web marketing metrics and reporting ROI
6 Building your own website
7 Landing pages: design, psychology and leads
Part IV: Content creation
8 Email marketing: the ultimate tool for web marketers
9 From blogging to content marketing: attracting leads, not just readers
10 Video, audio and image publishing: YouTube, webinars, infographics and podcasts
11 Publishing content and finding your editorial rhythm
Part V: Getting found
12 Search and keywords: search engine optimisation
13 PR on the web: influencer outreach
14 The secret to online is offline: events and speaking
15 How to sell online while keeping your integrity
Part VI: Social media
16 Understanding social media: policy and practice
17 LinkedIn: the essential social network for business
18 Facebook: a gold mine for marketers
19 Twitter: a communication revolution
Part VII: The future
20 The road ahead
Appendix
Index
Sfaturi practice cu privire la utilizarea web pentru a impulsiona afacerea dvs. , indiferent de ceea ce afaceri ai în
Toată lumea în afaceri știe de care au nevoie pentru a îmbrățișa pe web , dar nu toată lumea știe cum să o facă sau unde să încep . Indiferent de ceea ce esti in industrie , pe web oferă eficiență și soluții pentru vânzări, marketing și servicii pentru clienți , precum și multe alte funcții de afaceri . Pentru oamenii de afaceri , proprietarii de afaceri mici , și de marketing , Web Marketing care functioneaza oferte tactici dovedit , road- testate de către autori , și șabloane ușor de utilizat pentru a stimula Topul dvs. de căutare Google , cu ajutorul social media pentru a construi relații , în curs de dezvoltare un on-line eficient strategie de marketing , stăpânirea artei de marketing inbound , și mult mai mult .
Consiliere caracteristici ale informațiilor confidențiale și tactici dovedit pentru proprietarii de afaceri mici și de marketing care doresc să atingeți în puterea de web
Acoperă strategie web , execuție , conținut de marketing , sociale și mass-media
Include 33 , template-uri pot fi descărcate gratuit
Scris de fondatorii Bluewire Media , una dintre primele firme de web marketing Australia
Fiecare de afaceri, mari sau mici , pot beneficia de pe web . Dacă nu sunteți deja folosind web-ul pentru a impulsiona afacerea dvs. , sunteți care se încadrează în spatele competiției . Web Marketing Asta Works vă arată cum să obțineți înainte începând de - acum .
Cuprins
Cuvânt înainte de David Meerman Scott
Despre autori
Mulțumiri
În primul rând : povestea noastră și de ce aveți nevoie de această carte
Partea I : cum funcționează
1 Universul vostru web : conținut , web și de marketing de intrare
Partea a II-a: Strategia
2 Strategia de Web : definirea personas de cumpărător
3 conținut emblematică : piatra de temelie a dvs. de marketing web
4 Conținut de marketing : știu , ca și de încredere
Partea a III-a: Construirea bază de acasă și de punere în aplicare
5 metrici de marketing web și de raportare ROI
6 Construirea site-ul dvs.
7 pagini de destinație : proiectare , psihologie și conduce
Partea IV : Crearea de conținut
8 E-mail marketing : un instrument de bază pentru web marketing
9 De la blogging-ul de marketing conținut : atragerea de clienți potențiali , nu doar cititori
Publicare 10 video , audio și de imagine : YouTube , webinarii , infografica și podcast-uri
11 conținut Publishing și de a găsi ritmul editorial
Partea V : Noțiuni de bază găsite
12 de căutare și cuvintele cheie : optimizare pentru motoarele de căutare
13 PR pe web : outreach influentator
14 Secretul de a on-line este deconectat : evenimente și vorbind
15 Cum de a vinde online, păstrând în același timp integritatea
Partea VI: Social media
16 Înțelegerea sociale mass-media : politicilor și practicilor
17 LinkedIn : rețeaua socială esențială pentru mediul de afaceri
18 Facebook : o mina de aur pentru marketing
19 Twitter : o revoluție de comunicare
Partea VII : Viitorul
20 Drumul
apendice
index
Accesul clienţilor
-Top 10
-Cărţi noi
-- 344,25 leiPRP: 382,50 lei
- 1505,52 leiPRP: 1672,80 lei
- 546,21 leiPRP: 606,90 lei
Promoţii
-- 29,25 leiPRP: 45,00 lei
- 29,25 leiPRP: 45,00 lei
- 344,25 leiPRP: 382,50 lei
RECENZII