Crowdfunding: A Guide to Raising Capital on the Internet
Preț: 255,00 lei
Disponibilitate: în stoc (vezi secțiunea "Despre livrare")
Autor: Steven Dresner
ISBN: 9781118492970
Editura: Wiley
Anul publicării: 2014
Pagini: 272
DESCRIERE
A groundbreaking book on the growing trend of crowdfunding
Crowdfunding has gained considerable traction over the last few years. By combining the Internet/social media with equity-based financing, it is poised to usher in a new asset class that will change how early stage and small business financing transactions are consummated. Author Steven Dresner, Founder and CEO of Dealflow.com, understands the nuances of how crowdfunding can help companies gain much needed access to capital, and now he shares those insights with you.
Engaging and informative, this book will serve the needs of a global audience comprising entrepreneurs, financiers, and other professionals. It skillfully addresses the market dynamics that are catapulting crowdfunding into the mainstream and explores essential issues ranging from planning an online campaign, post-transaction management, and business planning to securities law and tax issues.
Puts the business of crowdfunding in perspective with a look at the current marketplace, overview of important data, and legitimate concerns
Examines effective techniques for communicating with the crowd
Details equity-based financing and other sources such as debt instruments
Contains contributions from a wide array of individuals involved in the worlds of finance, law and accounting, social media, marketing, as well as DealFlow Media's own staff
Crowdfunding affords-start ups and other smaller businesses better access to capital via the Internet/social media. It also allows an investor of any size to back a business of their choosing. This new book will show you what this process entails and how it can benefit everyone involved.
See Less
Table of Contents
Acknowledgments ix
Introduction xi
Part I. The Business of Crowdfunding 1
Chapter 1 Crowdfunding: A Historical Perspective 3
Jason Best and Sherwood Neiss
Chapter 2 Understanding the “Crowd” 15
Karen Kerrigan
Chapter 3 A Statistical View of Crowdfunding 31
Carl Esposti
Chapter 4 Current Market Dynamics 47
Andrew Dix and Charles Luzar
Part II. Prepa ring for your Crowdfunding campaign 81
Chapter 5 Business Planning in Preparation for a Crowdfunding Campaign 83
David Feldman
Chapter 6 Protecting Your Intellectual Property 97
Michael J. Allan and Tremayne M. Norris
Chapter 7 Understanding Your Investor Options 111
Reginald Chambers
Chapter 8 Communicating with Your Investors or “Backers” 127
Joy Schoffler
Chapter 9 Alternatives to Crowdfunding 145
David R. Burton
Part III. Understanding the Framework of Rules and Regulations 163
Chapter 10 The Legal Aspects of Crowdfunding and U.S. Law 165
Joan MacLeod Heminway
Chapter 11 Crowdfunding Laws Based on Global Jurisdiction 199
Jeff Lynn and Kristof De Buysere
Chapter 12 Living with the New Reg D and Its Impact on Pitch Events and Demo Days 213
Kiran Lingam, Trent Dykes, and Megan Muir
Afterword 227
About the Author 233
About the Contributors 235
Author’s Disclaimer 241
Index 243
See Less
Author Information
STEVEN DRESNER is the founder and CEO of Dealflow.com which provides software for deal marketing and transaction analysis. Steven’s experience includes managing businesses in the areas of software development, financial databases, and media. Steven has a BS in psychology and both an MBA in finance and a graduate degree in computer communications and networks. Steven is co-author and editor of two prior books on financing strategies and is frequently quoted in the media on ways companies can successfully raise capital.
O carte revolutionara, cu privire la tendința de creștere a crowdfunding
Crowdfunding a câștigat de tracțiune considerabil în ultimii ani . Prin combinarea Internet / social media , cu finanțare pe bază de acțiuni , acesta este gata pentru a introduce într- o nouă clasă de active , care va schimba modul în care sunt consumate tranzacții stadiu incipient și de finanțare a afacerilor mici . Autor Steven Dresner , fondator și CEO al Dealflow.com , înțelege nuanțele de modul în crowdfunding poate ajuta companiile să obțină acces la capital atât de necesare , iar acum el împărtășește aceste intuiții cu tine .
Angajarea și informativ , această carte va servi nevoile de o audiență globală care cuprinde antreprenori , finantatori , și alți profesioniști . Se adresează pricepere dinamica pieței care sunt catapulting crowdfunding în masă și analizează problemele esențiale , de la planificarea unei campanii online , management post-tranzacționare , și de planificare de afaceri a dreptului de valori mobiliare și de aspectele fiscale .
Pune de afaceri de crowdfunding în perspectivă , cu o privire la piața actuală , imagine de ansamblu a datelor importante , și preocupările legitime
Examinează tehnici eficiente de comunicare cu publicul
Detalii de finanțare pe bază de acțiuni și din alte surse , cum ar fi titluri de creanță
Conține contribuții de la o gamă largă de persoane implicate în lumea de finanțe , drept și contabilitate , social media , marketing , precum și propriul personal DealFlow Media
Crowdfunding oferă start- up-uri și alte întreprinderi mici de acces mai bun la capital , prin intermediul Internet / social media . De asemenea, ea permite un investitor de orice dimensiune să susțină o afacere de alegerea lor . Această nouă carte vă va arăta ceea ce acest proces presupune și modul în care pot beneficia toți cei implicați .
vezi mai puțin
Cuprins
Recunoaștere ix
Introducere xi
Partea I. De afaceri de Crowdfunding 1
Capitolul 1 Crowdfunding : O perspectivă istorică 3
Jason Cel mai bun și Sherwood Neiss
Capitolul 2 Înțelegerea " mulțime " 15
Karen Kerrigan
Capitolul 3 Un Vezi statistică a Crowdfunding 31
Carl Esposti
Capitolul 4 de piață curentă Dynamics 47
Andrew Dix și Charles Luzar
Partea II . Inel de pregătire pentru campania dvs. Crowdfunding 81
Capitolul 5 Planificarea de afaceri în pregătirea pentru o campanie Crowdfunding 83
David Feldman
Capitolul 6 protejarea proprietății intelectuale 97
Michael J. Allan și Tremayne M. Norris
Capitolul 7 Înțelegerea Opțiuni de investitori 111
Reginald Chambers
Capitolul 8 Comunicarea cu Investitorii dvs. sau " Susținătorii " 127
Joy Schoffler
Capitolul 9 Alternative la Crowdfunding 145
David R. Burton
Partea a III. Înțelegerea cadru de reguli și reglementări 163
Capitolul 10 Aspecte juridice ale Crowdfunding și Legii SUA 165
Joan MacLeod Heminway
Capitolul 11 Legile crowdfunding Bazat pe competența Global 199
Jeff Lynn și Kristof De Buysere
Capitolul 12 Condiții de viață cu New Reg D și impactul acesteia asupra Pitch Evenimente si Demo Zile 213
Kiran Lingam , Trent Dykes , și Megan Muir
postfață 227
Despre autor 233
Despre Contributors 235
Autor Disclaimer 241
Index 243
vezi mai puțin
autor Informații
STEVEN Dresner este fondatorul și CEO al Dealflow.com care oferă software pentru afacere de marketing și de analiză tranzacție . Experienta lui Steven include gestionarea afacerilor în domeniul de dezvoltare software , baze de date financiare , și mass-media . Steven are un BS în psihologie și atât un MBA în finanțe și un grad absolvent în domeniul comunicațiilor și rețele de calculatoare . Steven este co- autor și editor a două cărți anterioare cu privire la strategiile de finanțare și este frecvent citat în mass-media cu privire la modalitățile de companii se poate ridica cu succes de capital .
Crowdfunding has gained considerable traction over the last few years. By combining the Internet/social media with equity-based financing, it is poised to usher in a new asset class that will change how early stage and small business financing transactions are consummated. Author Steven Dresner, Founder and CEO of Dealflow.com, understands the nuances of how crowdfunding can help companies gain much needed access to capital, and now he shares those insights with you.
Engaging and informative, this book will serve the needs of a global audience comprising entrepreneurs, financiers, and other professionals. It skillfully addresses the market dynamics that are catapulting crowdfunding into the mainstream and explores essential issues ranging from planning an online campaign, post-transaction management, and business planning to securities law and tax issues.
Puts the business of crowdfunding in perspective with a look at the current marketplace, overview of important data, and legitimate concerns
Examines effective techniques for communicating with the crowd
Details equity-based financing and other sources such as debt instruments
Contains contributions from a wide array of individuals involved in the worlds of finance, law and accounting, social media, marketing, as well as DealFlow Media's own staff
Crowdfunding affords-start ups and other smaller businesses better access to capital via the Internet/social media. It also allows an investor of any size to back a business of their choosing. This new book will show you what this process entails and how it can benefit everyone involved.
See Less
Table of Contents
Acknowledgments ix
Introduction xi
Part I. The Business of Crowdfunding 1
Chapter 1 Crowdfunding: A Historical Perspective 3
Jason Best and Sherwood Neiss
Chapter 2 Understanding the “Crowd” 15
Karen Kerrigan
Chapter 3 A Statistical View of Crowdfunding 31
Carl Esposti
Chapter 4 Current Market Dynamics 47
Andrew Dix and Charles Luzar
Part II. Prepa ring for your Crowdfunding campaign 81
Chapter 5 Business Planning in Preparation for a Crowdfunding Campaign 83
David Feldman
Chapter 6 Protecting Your Intellectual Property 97
Michael J. Allan and Tremayne M. Norris
Chapter 7 Understanding Your Investor Options 111
Reginald Chambers
Chapter 8 Communicating with Your Investors or “Backers” 127
Joy Schoffler
Chapter 9 Alternatives to Crowdfunding 145
David R. Burton
Part III. Understanding the Framework of Rules and Regulations 163
Chapter 10 The Legal Aspects of Crowdfunding and U.S. Law 165
Joan MacLeod Heminway
Chapter 11 Crowdfunding Laws Based on Global Jurisdiction 199
Jeff Lynn and Kristof De Buysere
Chapter 12 Living with the New Reg D and Its Impact on Pitch Events and Demo Days 213
Kiran Lingam, Trent Dykes, and Megan Muir
Afterword 227
About the Author 233
About the Contributors 235
Author’s Disclaimer 241
Index 243
See Less
Author Information
STEVEN DRESNER is the founder and CEO of Dealflow.com which provides software for deal marketing and transaction analysis. Steven’s experience includes managing businesses in the areas of software development, financial databases, and media. Steven has a BS in psychology and both an MBA in finance and a graduate degree in computer communications and networks. Steven is co-author and editor of two prior books on financing strategies and is frequently quoted in the media on ways companies can successfully raise capital.
O carte revolutionara, cu privire la tendința de creștere a crowdfunding
Crowdfunding a câștigat de tracțiune considerabil în ultimii ani . Prin combinarea Internet / social media , cu finanțare pe bază de acțiuni , acesta este gata pentru a introduce într- o nouă clasă de active , care va schimba modul în care sunt consumate tranzacții stadiu incipient și de finanțare a afacerilor mici . Autor Steven Dresner , fondator și CEO al Dealflow.com , înțelege nuanțele de modul în crowdfunding poate ajuta companiile să obțină acces la capital atât de necesare , iar acum el împărtășește aceste intuiții cu tine .
Angajarea și informativ , această carte va servi nevoile de o audiență globală care cuprinde antreprenori , finantatori , și alți profesioniști . Se adresează pricepere dinamica pieței care sunt catapulting crowdfunding în masă și analizează problemele esențiale , de la planificarea unei campanii online , management post-tranzacționare , și de planificare de afaceri a dreptului de valori mobiliare și de aspectele fiscale .
Pune de afaceri de crowdfunding în perspectivă , cu o privire la piața actuală , imagine de ansamblu a datelor importante , și preocupările legitime
Examinează tehnici eficiente de comunicare cu publicul
Detalii de finanțare pe bază de acțiuni și din alte surse , cum ar fi titluri de creanță
Conține contribuții de la o gamă largă de persoane implicate în lumea de finanțe , drept și contabilitate , social media , marketing , precum și propriul personal DealFlow Media
Crowdfunding oferă start- up-uri și alte întreprinderi mici de acces mai bun la capital , prin intermediul Internet / social media . De asemenea, ea permite un investitor de orice dimensiune să susțină o afacere de alegerea lor . Această nouă carte vă va arăta ceea ce acest proces presupune și modul în care pot beneficia toți cei implicați .
vezi mai puțin
Cuprins
Recunoaștere ix
Introducere xi
Partea I. De afaceri de Crowdfunding 1
Capitolul 1 Crowdfunding : O perspectivă istorică 3
Jason Cel mai bun și Sherwood Neiss
Capitolul 2 Înțelegerea " mulțime " 15
Karen Kerrigan
Capitolul 3 Un Vezi statistică a Crowdfunding 31
Carl Esposti
Capitolul 4 de piață curentă Dynamics 47
Andrew Dix și Charles Luzar
Partea II . Inel de pregătire pentru campania dvs. Crowdfunding 81
Capitolul 5 Planificarea de afaceri în pregătirea pentru o campanie Crowdfunding 83
David Feldman
Capitolul 6 protejarea proprietății intelectuale 97
Michael J. Allan și Tremayne M. Norris
Capitolul 7 Înțelegerea Opțiuni de investitori 111
Reginald Chambers
Capitolul 8 Comunicarea cu Investitorii dvs. sau " Susținătorii " 127
Joy Schoffler
Capitolul 9 Alternative la Crowdfunding 145
David R. Burton
Partea a III. Înțelegerea cadru de reguli și reglementări 163
Capitolul 10 Aspecte juridice ale Crowdfunding și Legii SUA 165
Joan MacLeod Heminway
Capitolul 11 Legile crowdfunding Bazat pe competența Global 199
Jeff Lynn și Kristof De Buysere
Capitolul 12 Condiții de viață cu New Reg D și impactul acesteia asupra Pitch Evenimente si Demo Zile 213
Kiran Lingam , Trent Dykes , și Megan Muir
postfață 227
Despre autor 233
Despre Contributors 235
Autor Disclaimer 241
Index 243
vezi mai puțin
autor Informații
STEVEN Dresner este fondatorul și CEO al Dealflow.com care oferă software pentru afacere de marketing și de analiză tranzacție . Experienta lui Steven include gestionarea afacerilor în domeniul de dezvoltare software , baze de date financiare , și mass-media . Steven are un BS în psihologie și atât un MBA în finanțe și un grad absolvent în domeniul comunicațiilor și rețele de calculatoare . Steven este co- autor și editor a două cărți anterioare cu privire la strategiile de finanțare și este frecvent citat în mass-media cu privire la modalitățile de companii se poate ridica cu succes de capital .
Accesul clienţilor
-Top 10
-Cărţi noi
-- 344,25 leiPRP: 382,50 lei
- 1505,52 leiPRP: 1672,80 lei
- 546,21 leiPRP: 606,90 lei
Promoţii
-- 29,25 leiPRP: 45,00 lei
- 29,25 leiPRP: 45,00 lei
- 344,25 leiPRP: 382,50 lei
RECENZII