Crowdfunding: A Guide to Raising Capital on the Internet

Preț: 255,00 lei
Disponibilitate: în stoc (vezi secțiunea "Despre livrare")
ISBN: 9781118492970
Editura:
Anul publicării: 2014
Pagini: 272

DESCRIERE

A groundbreaking book on the growing trend of crowdfunding

Crowdfunding has gained considerable traction over the last few years. By combining the Internet/social media with equity-based financing, it is poised to usher in a new asset class that will change how early stage and small business financing transactions are consummated. Author Steven Dresner, Founder and CEO of Dealflow.com, understands the nuances of how crowdfunding can help companies gain much needed access to capital, and now he shares those insights with you.

Engaging and informative, this book will serve the needs of a global audience comprising entrepreneurs, financiers, and other professionals. It skillfully addresses the market dynamics that are catapulting crowdfunding into the mainstream and explores essential issues ranging from planning an online campaign, post-transaction management, and business planning to securities law and tax issues.

Puts the business of crowdfunding in perspective with a look at the current marketplace, overview of important data, and legitimate concerns
Examines effective techniques for communicating with the crowd
Details equity-based financing and other sources such as debt instruments
Contains contributions from a wide array of individuals involved in the worlds of finance, law and accounting, social media, marketing, as well as DealFlow Media's own staff

Crowdfunding affords-start ups and other smaller businesses better access to capital via the Internet/social media. It also allows an investor of any size to back a business of their choosing. This new book will show you what this process entails and how it can benefit everyone involved.
See Less
Table of Contents

Acknowledgments ix

Introduction xi

Part I. The Business of Crowdfunding 1

Chapter 1 Crowdfunding: A Historical Perspective 3
Jason Best and Sherwood Neiss

Chapter 2 Understanding the “Crowd” 15
Karen Kerrigan

Chapter 3 A Statistical View of Crowdfunding 31
Carl Esposti

Chapter 4 Current Market Dynamics 47
Andrew Dix and Charles Luzar

Part II. Prepa ring for your Crowdfunding campaign 81

Chapter 5 Business Planning in Preparation for a Crowdfunding Campaign 83
David Feldman

Chapter 6 Protecting Your Intellectual Property 97
Michael J. Allan and Tremayne M. Norris

Chapter 7 Understanding Your Investor Options 111
Reginald Chambers

Chapter 8 Communicating with Your Investors or “Backers” 127
Joy Schoffler

Chapter 9 Alternatives to Crowdfunding 145
David R. Burton

Part III. Understanding the Framework of Rules and Regulations 163

Chapter 10 The Legal Aspects of Crowdfunding and U.S. Law 165
Joan MacLeod Heminway

Chapter 11 Crowdfunding Laws Based on Global Jurisdiction 199
Jeff Lynn and Kristof De Buysere

Chapter 12 Living with the New Reg D and Its Impact on Pitch Events and Demo Days 213
Kiran Lingam, Trent Dykes, and Megan Muir

Afterword 227

About the Author 233

About the Contributors 235

Author’s Disclaimer 241

Index 243
See Less
Author Information

STEVEN DRESNER is the founder and CEO of Dealflow.com which provides software for deal marketing and transaction analysis. Steven’s experience includes managing businesses in the areas of software development, financial databases, and media. Steven has a BS in psychology and both an MBA in finance and a graduate degree in computer communications and networks. Steven is co-author and editor of two prior books on financing strategies and is frequently quoted in the media on ways companies can successfully raise capital.

O carte revolutionara, cu privire la tendința de creștere a crowdfunding

Crowdfunding a câștigat de tracțiune considerabil în ultimii ani . Prin combinarea Internet / social media , cu finanțare pe bază de acțiuni , acesta este gata pentru a introduce într- o nouă clasă de active , care va schimba modul în care sunt consumate tranzacții stadiu incipient și de finanțare a afacerilor mici . Autor Steven Dresner , fondator și CEO al Dealflow.com , înțelege nuanțele de modul în crowdfunding poate ajuta companiile să obțină acces la capital atât de necesare , iar acum el împărtășește aceste intuiții cu tine .

Angajarea și informativ , această carte va servi nevoile de o audiență globală care cuprinde antreprenori , finantatori , și alți profesioniști . Se adresează pricepere dinamica pieței care sunt catapulting crowdfunding în masă și analizează problemele esențiale , de la planificarea unei campanii online , management post-tranzacționare , și de planificare de afaceri a dreptului de valori mobiliare și de aspectele fiscale .

Pune de afaceri de crowdfunding în perspectivă , cu o privire la piața actuală , imagine de ansamblu a datelor importante , și preocupările legitime
Examinează tehnici eficiente de comunicare cu publicul
Detalii de finanțare pe bază de acțiuni și din alte surse , cum ar fi titluri de creanță
Conține contribuții de la o gamă largă de persoane implicate în lumea de finanțe , drept și contabilitate , social media , marketing , precum și propriul personal DealFlow Media

Crowdfunding oferă start- up-uri și alte întreprinderi mici de acces mai bun la capital , prin intermediul Internet / social media . De asemenea, ea permite un investitor de orice dimensiune să susțină o afacere de alegerea lor . Această nouă carte vă va arăta ceea ce acest proces presupune și modul în care pot beneficia toți cei implicați .
vezi mai puțin
Cuprins

Recunoaștere ix

Introducere xi

Partea I. De afaceri de Crowdfunding 1

Capitolul 1 Crowdfunding : O perspectivă istorică 3
Jason Cel mai bun și Sherwood Neiss

Capitolul 2 Înțelegerea " mulțime " 15
Karen Kerrigan

Capitolul 3 Un Vezi statistică a Crowdfunding 31
Carl Esposti

Capitolul 4 de piață curentă Dynamics 47
Andrew Dix și Charles Luzar

Partea II . Inel de pregătire pentru campania dvs. Crowdfunding 81

Capitolul 5 Planificarea de afaceri în pregătirea pentru o campanie Crowdfunding 83
David Feldman

Capitolul 6 protejarea proprietății intelectuale 97
Michael J. Allan și Tremayne M. Norris

Capitolul 7 Înțelegerea Opțiuni de investitori 111
Reginald Chambers

Capitolul 8 Comunicarea cu Investitorii dvs. sau " Susținătorii " 127
Joy Schoffler

Capitolul 9 Alternative la Crowdfunding 145
David R. Burton

Partea a III. Înțelegerea cadru de reguli și reglementări 163

Capitolul 10 Aspecte juridice ale Crowdfunding și Legii SUA 165
Joan MacLeod Heminway

Capitolul 11 Legile crowdfunding Bazat pe competența Global 199
Jeff Lynn și Kristof De Buysere

Capitolul 12 Condiții de viață cu New Reg D și impactul acesteia asupra Pitch Evenimente si Demo Zile 213
Kiran Lingam , Trent Dykes , și Megan Muir

postfață 227

Despre autor 233

Despre Contributors 235

Autor Disclaimer 241

Index 243
vezi mai puțin
autor Informații

STEVEN Dresner este fondatorul și CEO al Dealflow.com care oferă software pentru afacere de marketing și de analiză tranzacție . Experienta lui Steven include gestionarea afacerilor în domeniul de dezvoltare software , baze de date financiare , și mass-media . Steven are un BS în psihologie și atât un MBA în finanțe și un grad absolvent în domeniul comunicațiilor și rețele de calculatoare . Steven este co- autor și editor a două cărți anterioare cu privire la strategiile de finanțare și este frecvent citat în mass-media cu privire la modalitățile de companii se poate ridica cu succes de capital .

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0353 sec